"Být náckem je stejně špatný vtip a momentální móda jako být hipísákem v 60tých letech !"

Zaobírá se váš časopis převážně politikou nebo hudební scénou? Nebo se snažíte oba subjekty spojovat? Když ano, proč volíte zrovna tuto cestu?
Revolution Times: Myslíme si, že jeden tento subjekt se od druhého oddělit moc dobře nedá. Mluvit o kapelách je svým způsobem taky politické a mluvit o politice je osobní věcí, ale problémy oficiální politiky se přeci dotýkají každého z nás…Pokud si zajdeš o víkendu na pár pivek, je docela možný, že se střetneš buď s náckama a nebo s fízlama. Pokud jsi nějak aktivní ve scéně, můžeš si k tomu užít i spoustu srandy. Takže kde začíná politika a kde končí? Život je politika a politika je život. Být nepolitický může taky znamenat přijmutí stata quo a nemít absolutně na nic vlastní názor. Takoví kids tvoří podstatnou většinu a tváří se jako ti největší rebelové. Ale chovají se přesně tak, jak si přeje vládnoucí havěť – přijímají jejich pravidla hry a jejich řád. Takže my píšeme o všemožných aktivitách ve skinheadské scéně, ale taky o kapitalistické společnosti jako celku (nezaměstnanost, nacismus, odpor minulosti i přítomnosti atd.). Za předešlé roky jsme udělali spoustu rozhovorů s kapelami jako Alta Tension, Attila The Stockbroker, Brigada Flores Magon, Comrade, Erode, Les Partisans, Mr. Review, No Respect, Oi! The Arrase, Skalariak, Stage Bottles, Street Troopers, s Mensim & The Angelic Upstarts, The Oppressed a se spoustou dalších vynikajících antifašistických a antikapitalistických kapel ve skinheadské scéně. Taky jsme uveřejnili band-story a staré raritní rozhovory s kapelami typu Comrade nebo Kortatu. Nemáme rádi kapely, které nemají co říct mimo to, že mají rádi pivo, Oi! a že riot je ok! Jo, taky je to část našeho života, ale určitě ne náš život celý! Protože týden se neskládá pouze z víkendů, ale ve všední dny musíme chodit do práce, abychom si aspoň trochu vydělali na pokrytí našich nájmů, účtů atd! Takže protože život není jen Oi! a pivo, podle toho se taky chováme v našem zinu!
Jsme Redskins, tudíž jsme političtí. A to sakra neznamená, že jsme zainteresovaní v nějaké oficiální vysoké politice nebo v politických stranách. Pro nás je naše „politika“ vždy politikou ulic. To znamená boje za naše záliby, za naše práva a naděje a ne sezení v parlamentu a podobné nesmysly. Lidi jako je třeba G.Marshall jsou jen buržousti s hávy rebelů. Tito lidé jednají přesně tak, jak od nich stát a kapitalisté očekávají – být pasivními, být konzumenty…Ale jestli ti jde jenom o pivo a o partu kámošů, pak můžeš být klidně technař nebo metalovej fanoušek….Jak můžeš být „nepolitický“ ve světě, kde jsi na každém kroku konfrontován nařízeními politické vládnoucí třídy? Ať už jde o cenu piva nebo o nové zákony?!!!
Hudba je velice důležitá a potřebná, ale podle našeho názoru je daleko potřebnější myslet a jednat skutečně jako skinhead! Můžeš hodiny a hodiny diskutovat o tom, co pro tebe být skinhead znamená, ale pokud to skutečně cítíš, nemusíš se ovlivňovat a budeš tak skutečně žít. Je to dost důležitý, protože tam uvnitř ti tluče: Pýcha, Nenávist, Vztek, Síla, Provokace, Rýpavost, Radost ze života a Sex. Nemůžu ti ani říct kolik je v Německu skutečně skinheadů, protože po ulicích chodí spousty sráčů co si myslí, že těžké boty, nesmyslné násilí a oholená hlava z nich udělá opravdové skinheady! Většina z nich nemůže být hrdá na nic víc, než na jejich sbírku kazet!

Co bys chtěl vzkázat Ruským neonacistům, kteří se nazývají skinheads?
Tak takovým vzkazujeme: Na co jste hrdí? Za co bojujete? Vždyť nosíte oblečení které bylo navrženo převážně židy (Fred Perry) a oblékáte si bombry - bundy Amerických pilotů. Kdykoliv si koupíte boty od Dr.Martense, tak podpoříte Anti-Fašistickou Akci, protože firma Dr.Martens dává z každého prodaného páru určitou část této antifašistické organizaci. Posloucháte hudbu z jiných a vzdálených zemí a kopírujete Britský módní styl. Takže být Nacistou je neskutečně stupidní a dvojnásobně to platí pro Rusy!! A pro vaše německé soukmenovce nejste nic víc než odpad, protože dle nacistického učení jsou Slované „podlidé“! Během Druhé světové války se němečtí nacisté považovali za „panskou rasu“ a likvidovali Rusy, Poláky a České obyvatelstvo jako odpad. A to samý chci vzkázat Polským nacistům a všem černým, kteří se vzhlédli v této ideologii!!?!! Vy jste snad hrdí na to, že jste odlišní, stejně jako náckové. Pokud byste ale žili v Německu, mohlo by se taky stát, že by vás němečtí nacisté chtěli zabít…Být nacistou je stejně špatným vtipem a dnešní módou jako být hipísákem v 60tých letech! Jste v rukách těch, kteří nevěří tomu, o čem vy diskutujete. Na vaší hudbě se vydělávají obrovské peníze a někdo pomazaný se tak stává stále bohatším. A když napadáte imigranty nebo punkáče – co se tím změní ve vašem životě? Čeho tak docílíte? Pokud jste nezaměstnaní, takovouto „akcí“ si sotva pomůžete k pracovnímu místu. Bojujte proti skutečným nepřátelům vašeho denního života: kapitalismus, systém, odhalte politické a ekonomické bossy, kteří vše dělí, panují a vykořisťují! Pokud přijmeme jejich ideologii nacionalismu a rasismu, stanou se z nás otroci jejich světa zisků!

Otázka pro Oi! POLLOi…proč jste si zvolili tohle jméno?
Protože jsme hodně poslouchali Oi! v letech 80, 81. S oi! byl hodně spojován rasismus a extrémní pravice.Tedy v Londýně, ve Skotsku tomu tak nebylo. To co nás lákalo bylo: Skinheadi, punkáči a další lidi, co na to prostě serou. Nemusel jsi vypadat jako punkáč nebo mít nějakej určitej účes, abys poslouchal oi!. My měli těžký boty a nosili svý kalhoty. Nás inspirovali Cockney Rejects, protože se oblíkali úplně normálně, byli to prostě obyčejný lidi. A hlavně: zpěvák neuměl zpívat! On prostě řval! Později, když Skrewdriver vydali „White Power“, se spousta lidí otočila doprava. A hned bylo oi! jen a jen rasistický! Hned nám říkali: „Proč se jmenujete Oi!Polloi? Proč křičíte Skins and Punks Unite? To je píčovina, skinheadi jsou přeci náckové.“ Ne, skinheadi nejsou náckové. Lidé, kteří si myslí, že naše jméno je pro antifašistickou kapelu divný, by si měli uvědomit, za jakých podmínek vznikalo. Když jsme začínali, tak na protinukleárních demonstracích byla spousta skinheadů. Mezi skinheadama a punkáčema není moc rozdílů, krom oblíkání. Byli jsme na stejnejch koncertech, chlastali jsme ve stejných hospodách, měli jsme stejný politický boje, jen když se do toho začala míchat extrémní pravice, tak se všechno začalo srát! Ale pro nás je důležitější přítomnost antifašistů. Víme, že tohle nácky strašně sere. Že je sere přítomnost orgánů jako SHARP nebo RASH!! Dneska jsme všichni starší, je nám přes 30, přes 20 let táhneme s kapelou. Hledali jsme se, ale čím jsi starší, tak vidíš, že to jak vypadáš není důležitý. To co je důležitý je, že jsme vždycky říkali to samý a dělali tu samou muziku. Ve Švýcarsku se mě jeden mladej skinhead zeptal, jak můžu vlézt na pódium v kiltu..Je mi o 20 let víc než tomu klukovi a je mi úplně jedno, jak jsou lidi oblečený.