ADRENALIN O.D.

1983 Let's Barbeque with Adrenalin O.D. EP
1984 The Wacky Hi-Jinks of ... Adrenalin O.D.
1986 Humongousfungusamongus
1988 Cruisin' with Elvis in Bigfoot's U.F.O.
1990 Ishtar (Restless)
1996 Adrenalin O.D. - Sittin' Pretty
1992 Adrenalin O.D. - Theme from an I
1990 Adrenalin O.D. - Ishtar
1986 Adrenalin O.D. - Humungousfungusamongus          
Adrenalin O.D. - The Wacky Hi-Jinks of.Adrenalin O.D.

VARIOUS ARTISTS
1987 4 Bands That Could Change the World! (Gasatanka)

Je to vždycky příjemný, když člověk objeví punkery, kteří oplývají smyslem pro humor. Ačkoliv počátky tvorby A.O.D. začínali jen velmi ztuha a více méně se jen lopotili, postupem času dospěli ve zcela zdařilou kapelu. Tím počátkem by se dalo počítat šestipísňové sedmi palcové EP, jež bylo nahráno během 15ti minut. Jo, přesně to tito chlapáci z New Jersey dokázali. Zvuk na tomto počinu by se dal přirovnat spíše k tluktou bezdomovců na popelnice, ale celkový dojem z toho můžete mít uspořádaný, industriální a třeba i příjemně posluchatelný. Hlavním nosníkem jsou vyřvané vokály přesně se strefující tam, kam mají!

Píseň "Middle-aged Whore" na Wacky Hi-Jinks byla, jak sami přiznávají na zadním přebalu, "nahrána v našich spodkách." Hudebně A.O.D. zase až tak moc srandou nebyli. Příkladem může být jejich profesionální přístup k sólům, jakým je např. instrumentál otevírající album "A.O.D. vs Godzilla". Naneštěstí špatnou produkcí vyznívá vše spíše satiricky – rychlý rock s nadsazeným hlasem – viz. "White Hassle" , "Rock & Roll Gas Station"


Skutečně studiové album Humungousfungusamongus, které započalo jejich monster mánii ("A.O.D. vs. Son of Godzilla") už se chlubí čistotou a uhlazeností. Privilegii jsou především opětovná vynikající sóla a bezesporu velice chytré texty. Po tomto albu by se dalo bez nadsázky povědět to přízvučné „stronger than ever“. Představitely mohou být písně "Fishin' Musician," "Pope on a Rope," "Bugs" a třeba "The Nice Song (In the Key of D)". A.O.D. však mají jinou představu: Právě "Masterpiece" dává punkerům jejich vlastní náhled na muziku.“ A pod tímto panským kusancem se skrývá právě Masterpiece Theatre (složená v roce 1729 chlápkem J.J. Mouretem!). V tuto chvíli už jde pomalu ale jistě o hard core pro pouliční sebranku.

Na výběru 4 Bands That Could Change the World se podělili o své hudební rozhledy s kapelami jako 7 Seconds, White Flag a F. A.O.D. také sáhli k předělávkám (Bay City Rollers, Sex Pistols a Kiss) - "R&R Gas Station." Spolupracovali taktéž s Danielem Reyem (Shrapnel, Ramones) a díky němu učinili obrovskou ďouru do pop-punkového uznávaného proudu. Následující 12ti palcovkou se A.O.D. představili v novém směru a v novém světle raně odsuzujícím vše, co jim přišlo pod ruku ("Theme from an Imaginary Midget Western" b/w "Coffin Cruiser" and Kiss' "Detroit Rock City").

Dobře zahraný a dunivý hard-core na Cruisin' with Elvis obsahující "Theme" a mimo jiné i „Something About...Amy Carter," "Bulemic Food Fight," "Flipside Unclassified" se stal peckou. Navzdory změnám producenta a nahrávací firmy ze své cesty A.O.D. nesešli – viz. Ishtar. Naneštěstí se pomalu ale jistě vzdávají poetičnosti – že by ztráta inspirace? Hudba se nedostatkem změny mění v rutinu a texty už nejsou to co bývaly. Tak příkladem jen "My Achin' Back" a "Twenty Dollar Bill" (melodicky podbarvená skladba o pocitech které vás přepadnou, když najdete na ulici 20ti dolarovku). Asi nejhorší skladbou na Ishtar je "Sheer Heart Attack"...a od té doby se toho zase až tak moc nezměnilo. Více štěstí do budoucna.